Mike’s Last Conversion

So today my manager Mike’s last conversion (converting from ice hockey rink to XFC event) and it’s weird because i’ve worked in conversion for almost 3 years now and I’ve maybe talked to him a handful of times, but I dunno what it is, i just feel really sad that he’s leaving. Like when I found out he was leaving (WHICH WAS LAST FUCKING WEEK) I almost teared up and I have no idea why, it was crazy.

You know I think alot of it has to do with the fact that with how people are in that building Mike seemed to be like the ONLY ONE that didn’t take anyone’s shit no matter what and would stick up for us when other departments would be complaining about us for WHATEVER reason >:o

Anyways so today was his last conversion, tomorrow being his last day (i think) or maybe it’s Saturday? I think it is tomorrow cuz it being Saturday would be too good to be true and I could say ‘bye’ to him since I don’t work Friday, but do on Saturday.

So anywho, Debra bought him a cake that we were gonna surprise him with, which was so funny because all day long we were trying to figure out when to give it to him, because we were seriously working today with converting the arena, haha. It went from 12:30 to 1pm to finally a little after 2pm surprising him with it :)

Cake Debra bought for our boss Mike.

Cake Debra bought for our boss Mike.

He of course loved it, but being Mike (stone face) he of course didnt do backflips or gush with happiness but you could see that he was very appreciative of it. He ended up cutting the cake and serving us, which I thought was a bit odd and at one point it got really quiet and i was all like, “we should all be like…SPEECH! SPEECH! SPEECH!”.

Mike turn and was like “Fill out your availablity sheets & show up to work on time.” hahaha it was really funny & totally Mike, lol.

All of conversion (who was still in fact there working today) and some of engineering gathered and ate cake with us and just hung out for a few minutes, before of the course the cake disappeared and we had to go back to work.

Was really a great moment, especially when Mike was just standing off to the side and I was like “You know you’re gonna at least miss some of the people here.”

“To be honest if it wasnt for the people I met here I would of quit a long time ago.” is what Mike said as he ate his cake which I instantly replied with, “You know I feel the SAME WAAAAY.” lol

But yea was a good day at work, got to hang out with Jennifer, Debra, Jay & Angelina most of it and we always tend to make working fun, so that we don’t go completely insane.

Got off an hour early because on conversion days we go until the work is done, sometimes that’s 8 hr days, sometimes it’s just 4 hr days and sometimes it’s like 18 hr days, whatever it takes.

Was gonna go to the mall with Jennifer afterwards, but Leilani texted me telling me that Vinnie was skating in Brandon today O_o so we decided to go see if Vinnie is skating tomorrow and then go to the mall.

I dunno if i’m reading to see funny, just so you guys know. I haven’t seen him since like Feburary or March….I mean it may of even been the April but I dont think I went to any of the last games, I really can’t remember. Wow just thinking about him is making me nervous O_o

Get home, chat with my mom, Murdoch….when out of no where my mom is like “You might wanna go check your room *giggles*”.

Yea she fucking giggled.

I immediately felt like someone set me on fire & then instantly sadness filled my body. Seriously you guys, the thought that my mom cleaned my room not only pissed me off to no other, but also almost had me burst into instant tears right in front of her.

I don’t know what it is, but yea my room is a mess, but it’s a mess because I organized the mess a certain way so I know what everything, you know?

*sigh*

I actually stalled going to my room, just so I can calm down, because I really didnt wanna be angry at her for doing it (even though I really HAD cleaned some of it earlier in the week).

Round the corner of my hallway and took a deep breath & my door was open…..yea that breath came out immediately as a gasp and all I could see was the end of my couch and a darken room, but even from just 20 feet away from my doorway I could tell the change.

Cleaniest my room as been since they put the carpet in.

Cleaniest my room as been since they put the carpet in.

Took another deep breath, walked into my doorway and flicked on my light and couldnt fight it anymore.

Yea I went into COMPLETE FREAKOUT MODE.

Sat down in my floor took off my shoes & socks and fight the urge to rock back and forth and talk to myself….haha ok i kid, but seriously omg.

I had to seriously sit there for like 10 minutes just looking around and flipping out because so much stuff was gone and the first thing that went through my head was….

“OMG SHE THREW ALL MY SHIT AWAY!!!”

I then got up and looked in my closet and holy fucking shit she cleaned my closet too O_o

I think that was around the time where I went and sat back down in the middle of my room and just stared off into space when my mom came & stood in the doorway and was like, “Before you go into freak out mode….(too late)….I just want you to know that I didn’t throw ANYTHING away.”

Which I knew she was smarter to do that, but it’s just the first thing I always freak out about & since that was gone, now I was flipping about what exactly was on my floor? Was there stuff that could melt in this unholy heat Florida has to offer? Which I then voiced to her and she told me there wasn’t because she would of left it in here O_o

I felt bad for being this upset at a cleaned room because you could hear in my mom’s voice that her feelings were hurt, but it’s like I dunno I’ve told her so many times that even though it looks like a mess of stuff people dont normally keep, i’m obviously keeping it for some reason….and half the time if not ALL THE TIME the reasons for it being in my floor is cuz i don’t want to put it up because I wanna put the stuff in a scrapbook. Which never ends up happening cuz I get lazy, haha.

I’m actually sitting in my floor right now typing this, haha. I’m ok now, but I’ve lost all motivation to do my 10 minute fitness today because I have so much more room now and I think today is ‘cardio’ day and just UGH there’s running in circles involved with that & just BLAH.

Speaking of which I weigh myself every 1st & 15th of each month & since I weighed myself few days ago, I’ve lost an additional 3 pounds. Which I think i’ve lost around 12 pounds now? I’d have to look to see, but I can’t remember. I’ve been on Tony Horton’s 10 Minute Trainer since May…….yea 12 pounds for that many months isnt much, but it works for me and they keep coming off, so hey i like it! :)

Anyway my stomach is telling me i’m hungry now & i’m sure NO ONE will read this because of how long it is, so i’m gonna go. Maybe I’ll start packing for Vancouver tonight? PFFFFFFFFFFFFF right, hahaha. I leave for Seattle at 6am on Sunday and I haven’t even started packing for this 9 or 10 Day vacation!

LoL i’m so retarded.

: ) amber ( :

Tags: , , ,

Leave a Reply